Αντικειμενικά, υποκειμενικά και άλλες ιστορίες καθημερινότητας! (ή αλλιώς : Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς !)



"Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν"
Χίλων ο Λακεδαιμόνιος


Κακό το να επαναλαμβάνεις τα ίδια πράγματα!
Κακό το να λες πολλά πράγματα για το ίδιο θέμα!
Όμως αυτό που με απασχολεί από μικρό παιδί, ελπίζω πως κάποια στιγμή θα το διαλευκάνω ...
Το μεγάλο ερώτημα είναι : "Ποιος είναι αυτός που ορίζει τι είναι δημοκρατικό, τι φασιστικό, τι είναι προοδευτικό και οπισθοδρομικό και εν τέλει, ο ορισμός αυτός είναι αντικειμενικός ή παντελώς υποκειμενικός" ;
Εγώ π.χ. θεωρούσα τον εαυτό μου πάντοτε δημοκράτη και θερμό υποστηρικτή της δημοκρατίας εν γένει. Ξέρω τι έχω μέσα στο μυαλό μου και τι πιστεύω σαν άνθρωπος και ενεργός πολίτης για το πως πρέπει να είναι η Δημοκρατία στη χώρα μου και η αντιμετώπιση του κράτους απέναντι στου ομοεθνείς μου.
Όταν ακούω για πράξεις και δηλώσεις των διαφόρων εθνοπατέρων, είναι αλήθεια πως κάποιες από αυτές τις υιοθετώ και άλλες τις βάζω στο σκουπιδοτενεκέ της μνήμης μου - οποίος παρεμπιπτόντως τελευταία έχει "φισκάρει" - σαν να μην έγιναν ποτέ.
Εκείνο όμως που με βασανίζει χρόνια τώρα, είναι το πως τολμούν κάποιοι να διαχωρίζουν τους Έλληνες τόσο βάναυσα και με τόση ελαφρότητα καρδιάς, σε προοδευτικούς και μη, σε δημοκρατικούς και μη και όλο αυτό με έχει πραγματικά φρικάρει ! Τελικά είμαι ή δεν είμαι δημοκρατικός, είμαι ή δεν είμαι προοδευτικός ;
Δηλαδή γιατί έχει ο κος Τσίπρας το δικαίωμα να θεωρεί εαυτόν ανώτερο βουλευτών άλλων κομμάτων, αλλά και να μην ανέχεται κριτική για το ιδεολογικό σφάλμα στο οποίο κατρακυλάει επανειλημμένα !
Και όχι μόνο αυτός, αλλά τόσοι και τόσοι! Δηλαδή πόσο διαφορετικά ιδεολογικά, είναι αυτή τη στιγμή η Ν.Δ. και το Πα.Σο.Κ. ή η Δημ.Αρ. ή ακόμη και ο Συ.Ριζ.Α. ;
Γιατί και πώς διαφέρουν οι πρακτικές καταρράκωσης του Εθνικού στοιχείου που μας ενώνει όλους από την πλευρά των τύποις αριστερών κομμάτων, με τις πρακτικές "τραμπουκισμού" όπως τον χαρακτηρίζουν της Χρυσής Αυγής;
Δηλαδή το υβρεολόγιο του κου Τσίπρα κατά πάντων, είναι πιο πολιτισμένο από το "αλήτες, κλέφτες, απατεώνες" των βουλευτών της Χρυσής Αυγής προς αυτούς που οδήγησαν την πατρίδα μας στην οικονομική σφαγή ; Η "φυγή - κόλαφος" προς το Ελληνικό Έθνος του "τέως" Πρωθυπουργού "σ' άλλη γη σ' άλλα μέρη" είναι δημοκρατικότερη από την "μανούρα" που δημιουργεί στα έδρανα της βουλής ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Κ.Κ.Ε. κάθε φορά που παίρνει το βήμα ; Το ευχαριστήριο μήνυμα προς τις Η.Π.Α. ενός άλλου "τέως" Πρωθυπουργού από το βήμα της Βουλής των Ελλήνων για την ωμή τους παρέμβαση στα Εθνικά μας θέματα είναι προοδευτικό; Ο "συνωστισμός" των υπό κατά δίωξη και απειλή σφαγής Ελλήνων στο λιμάνι της Σμύρνης είναι επίσης προοδευτικός και δημοκρατικός ; Η ζωή υπό καθεστώς συνεχούς απειλής εντός των ορίων του "ευνομούμενου" κράτους μας διαφόρων κατηγοριών συμπολιτών μας είναι προοδευτικός ; Η ανυπαρξία Δικαιοσύνης σε όλα τα επίπεδα της καθημερινότητάς μας είναι Δημοκρατική ή φασιστική ;
Και επειδή εγώ κάθομαι και γράφω αυτές τις γραμμές, είμαι φασίστας και οπισθοδρομικός;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: