Η μικρή μου εισαγωγή ...

5,08' π.μ. ..... Κάθομαι και σκέφτομαι .... Μήνες τώρα χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να βγάλω προς τα έξω κάποιες απόψεις μου, για αυτά που συμβαίνουν γύρω μου, όμως ... δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω. Δεν θέλω να κάνω ένα "post" και να εισπράξω μερικά "like"!
Θέλω να πω αυτά που σκέφτομαι, θέλω να τα πω και να ξεδώσω, να ξεσπάσω! Και δεν είναι ότι ξάφνου στα σαρανταφεύγα μου αποφάσισα να γίνω αρθρογράφος ή ένας "in blogger" που όλοι διαβάζουν κρεμάμενοι από τις λέξεις που πληκτρολογώ, όχι! Απλά θέλω να γράψω αυτό που έχω μέσα μου, για την πάρτη μου ρε αδερφέ, κι αν τύχει και το διαβάσει και κανένας ανθρωπάκος ακόμη, ε .... δεν θα με πειράξει και καθόλου! Ίσα - ίσα, είναι πράγματα που καλύτερα να τα λές σε ανθρώπους που δεν ξέρεις, παρά σε φίλια πρόσωπα. Αυτή είναι η μικρή μου εισαγωγή, το ξεκίνημα του ημερολογίου μου τρόπον τεινά! Έχει να δώσει η Ελλάδα πολλά για σχολιασμό και κουβεντολόι, αυτό είναι σίγουρο, και μάλιστα λίγες ώρες πριν τις κάλπες ... τις δεύτερες και ίσως όχι και τελευταίες ...
Το παρακολουθώ, προσπαθώ τουλάχιστον, κι αυτό και τον Άρη και τις δίκες των λαμόγιων και το e-mail μου μπας και έρθει καμμιά απάντηση για δουλειά και τα χαστούκια και τα μπουγελώματα και όλα όσα με κάνουν να νιώθω χωρίς δικά μου προβλήματα.
Αυτή είναι η μικρή μου εισαγωγή.
Καλημέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: