Απών

Ο καιρός πολύς και η απουσία μου μάλλον ασήμαντη ...
Όλα κυλούν ερήμην μου, άθελά μου ... και ας με αφορούν όσα γίνονται.
Ήρθα πίσω "πληγωμένος", αλλά ήρθα. Και η απουσία μου έσφιξε τα δόντια περισσότερο, με πείσμωσε.
Μου έλλειψαν όλα και θέλω να τα χορτάσω το συντομότερο δυνατό.
Μα πιο πολύ, θέλω να ξαναβρώ την καθημερινότητά μου!
Θέλω όσο τίποτε, να ξυπνώ το πρωί και να φροντίζω τα παιδιά μου, την οικογένειά μου, το σπίτι μου, τον κήπο μου. Να δουλεύω και να αμοίβωμαι για αυτό. Να περνάω στιγμές με φίλους, να ακούω μουσική, να παθιάζομαι στο γήπεδο, να γράφω όσα δεν φωνάζω γιατί με φοβίζουν και το βράδυ να ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και να ξέρω ότι έκανα όλα όσα έπρεπε φυσιολογικά να κάνω!
Και να βυθίζομαι στο γλυκό ύπνο της σιγουριάς, αυτής που έχεις όταν τελειώνεις την αποστολή σου με επιτυχία. Μέχρι την άλλη μέρα το πρωί ...
Είμαι εδώ, είμαι ζωντανός και δεν θα αφήσω τίποτε άλλο να με ρίξει!
Μα κι αν κάπου σκοντάψω και ξαναπέσω, είμαι σίγουρος πως θα ξανασηκωθώ με μεγαλύτερο πείσμα.


"All battles in life serve to teach us something, even the battles we lose."
(Paulo Coelho)
"Όλες οι μάχες στη ζωή μας διδάσκουν κάτι, ακόμα και αυτές που χάνουμε."
(Paulo Coelho)

Δεν υπάρχουν σχόλια: